Přátelství 549 - 552 v Jičíně

Zápis z jednání 2.výboru společenství vlastníků

05.09.2008 15:38

 

 

 

 

Zápis z jednání 2. výboru společenství vlastníků

 

Datum konání      :    04.09.2008 18.00 hod.

Místo konání        :   mandlovna 1.PP vchod 551

Počet přítomných :   Tribula, Jeník, Chrtek, Štieber 

Nepřítomen          :   Halasz – omluven v práci                         

Hosté                   :   předseda kontrolní komise p.Louda                 

                             

     Shromáždění zahájil předseda výboru společenství vlastníků.

     Přivítal přítomné. Konstatoval, že přítomnost členů výboru je 80%,

tedy je nadpoloviční a výbor společenství je usnášení schopný.

     Připomněl, že všichni členové výboru i revizní komise dostali s dostatečným 14-ti denním předstihem materiály jednání výboru společenství vč. příloh v elektronické podobě a proto bude jednání výboru probíhat zrychleně, bez předčítání jednotlivých materiálů. Bude zdůrazněno jen podstatné a nové od elektronického rozeslání materiálů.

     K navrženým materiálům jednání výboru nebylo doposud žádných připomínek.

 

     Předseda výboru přednesl návrh programu jednání.

1.    Kontrola splnění úkolů z jednání 1. výboru 26.06.2008

2.    Informace o událostech od jednání 1. výboru společenství do dneška

3.    Informace o stavu financí společenství

4.    Informace o plnění plánu oprav v r. 2008

5.    Projednání návrhu pravidel pro stanovení záloh a rozúčtování

       nákladů na služby a správu společných prostor domu.

6.    Finanční plán – Rozpočet příjmů a výdajů na rok 2008

7.    Různé

8.    Závěr

 

Další doplňující ani pozměňovací návrhy programu jednání nebyly.

Předseda výboru navrhl přijmout program v předneseném znění.

Bylo přistoupeno k hlasování:

Výsledek hlasování: Navržený program jednání byl přijat jednomyslně.

 

1.            Kontrola splnění úkolů z jednání 1. výboru 26.06.08

 

Ze závěrů jednání 1. výboru společenství vyplynuly tyto úkoly :

1. Opakovat na podzim 2008 akci vyklizení společných prostor a místností

    domu o nepotřebné věci, ke kterým se nikdo nehlásí. Ty vyklidit po

    uplynutí 1 měsíc předem vyhlášeného termínu a to společnými silami 

    současně s vyvážením odpadu ze sousedního domu nebo postupným

    plněním popelnic.

    Zodpovídají členové výboru, každý za svůj vchod.

    K tomu:

    - 15.07.2008. projednáno s ředitelem MěBP Jč s tím, že je možno opět

       přistavit valník k odvozu. Stačí týden dopředu dát vědět termín.

    - 20.07.08 výzva s 1. měsíčním termínem rozdána do schránek a 

      na nástěnky

 Úkol 1. splněn, po uplynutí termínu 20.08.2008 členové výboru

 zorganizují ve svých vchodech brigádu z řad dobrovolníků a vyklizení  

 společných prostorů. Podle potřeby předseda objedná na MěBP valník

 k odvozu odpadu.

 

2. Stanovy společenství přijaté 1. shromážděním společenství rozmnožit

    a vyvěsit v každém vchodě.

       Rozmnožení zabezpečí pí. Kavalírová

       Vyvěsí jednotliví členové výboru ve svých vchodech

       - vytiskl předseda

       - vyvěsil předseda

Úkol 2. splněn, stanovy rozmnoženy a rozdány k vyvěšení ve vchodech.

Současně zveřejněno elektronicky na webu společenství.

 

3. Stáhnout notářský zápis z internetových stránek MS a založit jej k 

    dokumentům společenství.

    Současně zápis zveřejnit na blogu společenství. 

    Zabezpečí předseda výboru.

    K tomu

    - 14.07.2008. zveřejněna na stránkách MS registrace našeho společenství

       v registru SVJ

    - 15.07.2008. Ing. Kubíčková slíbila, že jménem společenství objedná u

       KS HK zaslání Výpis z rejstříku na adresu SVJ

   - 16.07.2008 došel od KS HK Výpis z rejstříku SVJ vedeného KS HK  

      oddíl S, vložka 4219. Založen mezi zákl. dokumenty Společenství.

      Dále zjištěno že druhý stejnopis notářského zápisu NZ 78/2008  

      z Ustanovujícího shromáždění společenství z 05.06.08 je uložen na

      MěBP Jč.

      Byl vyžádán pro potřebu kopie na Poštovní spořitelnu a kopie pro vlastní

      potřeby společenství a vrácen zpět k uložení na MěBP.

      - zápis byl zveřejněn na nástěnku a elektronicky

 Úkol 3. splněn, kopie notářského zápisu rozmnožena a rozdána

 k vyvěšení.Současně zveřejněno elektronicky na webu společenství.

 

 4. Uzavřít Správcovskou smlouvu s MěBP Jičín v navrženém znění s 

     doplněním povinnosti obstaratele převádět zálohy na opravy a údržbu

     domu placené vlastníky na účet obstaratele a to nejpozději do 10. dne

     následujícího měsíce na účet společenství

     a uzavřít s MěBP Jičín Smlouvu o vedení účetnictví společenství

     Předseda dojedná s ředitelem MěBP Jičín termín jednání o smlouvách

     Předseda a místopředseda podepíší smlouvy za společenství.

     K tomu : předseda odeslal 30.06.08. e-mail MěBP Jč s návrhem smlouvy o

                  vedení účetnictví a termínem podepsání obou smluv

     - na MěBP k návrhům nic nenamítají, prostudují a je možno podepsat.

       Na termínu se domluvíme po obdržení Výpisu z rejstříku SVJ od KS 

       HK. Předběžně termín na týden 21.-25.07.08 po otevření účtu u Pošt.

       spoř. až bude č.účtu.

    - Právnička MěBP doplnila správcovskou smlouvu o účetnictví.

      Po našem zpřipomínkování (2x termín převodu FO na náš účet a 

      každý jiný) dohoda termín do posledního dne měsíce.

   - byl dohodnut termín podpisu správcovské smlouvy na 24.07.08 a

     předseda s místopředsedou podepsali. Smlouva zveřejněna na webu.

Úkol 4. splněn. Správcovskou smlouvu s MěBP Jičín byla uzavřena.

Současně zveřejněna elektronicky na webu společenství.

 

5. Zřídit účet u Poštovní banky Postkonto-neziskový sektor vč. Poštovního

     termínovaného vkladu.

     Zřídit druhý účet i u mBank po otevření účtů pro právnické osoby.

     Zabezpečí předseda, místopředseda a pokladník společenství po obdržení 

     usnesení o registraci s právní mocí.

     K tomu :

- dne 01.07.08 se ozvala pí. Burelová z Poštovní spořitelny, že dostala

  tlf. kontakt od Ing. Kubíčkové a jestli máme zájem otevřít u nich účet.

  Pohlídá nabytí právní moci s výpisem z rejstříku a zápisem 

  ustanovujícího shromáždění a přihlásí se předsedovi s návrhem na

  otevření účtu společenství.

- 16.07.08 jednání s pí. Burelovou. Byly doloženy potřebné doklady ke

   zkopírování pro potřebu otevření účtu a na den násl. doml. schůzka

   za účasti Tribula, Jeník, Štieber a Burelová v bytě předsedy

   k dokončení formalit k otevření účtu.

- 17.07.08 uzavřena smlouva s pošt. spoř. a otevřen běžný účet  

  č. 222 825 796 / 0300. Spořící účet je možno kdykoliv otevřít, zatím

  není otvírán, není co spořit

 Úkol 5. splněn. Účet u poštovní spořitelny byl otevřen.

 

 6. Připojištění všech členů výboru na škody vzniklé výkonem funkce

       prostřednictvím spol. AON STACH s.r.o.

       Předseda zjistí podmínky a zabezpečí připojištění.

       K tomu :

- dne 27.06.08 tlf. u p. Kopeckého objednáno doplnění smlouvy o 

  Pojištění domu připojištěním všech 5 členů výboru na škody vzniklé 

  z výkonu funkce z nedbalosti. Příslíbeno zaslání podmínek do

  02.07.08 elektronicky. Nestalo se tak, proto předseda 24.07.08 

  kontaktoval p. Kopeckého. Ten se omluvil pro průtahy způsobené

  čerpáním dovolené v pojišťovně Kooperativa a že během týdne bude

  připojištění dokončeno.

- opětovně dne 25.8. kontaktován p.Kopecký. Sdělil, že do týdne by

  mělo být připojištění ukončeno a uzavřeno.Doposud se tak nestalo.

 Úkol nesplněn, připojištění dosud nebylo uzavřeno.                  

 

7. Dokumenty přijaté 1. shromážděním :

       - Plán oprav na r. 2008-2009 a výhled na další roky

       - Prozatímní zásady placení, vyúčtování a výše úhrad ve společenství :

       - Domovní řád

       - Pravidla požární bezpečnosti v domě

       - Zásady užívání a poskytování pronájmu společných prostor domu a

         Originál zápisu z 1. shromáždění                                     

         rozmnoží pí. Kavalírová a

         vyvěsí jednotliví členové výboru ve svých vchodech.

         Originály dokumentů zařadit jako přílohu k  Zápisu z 1. shromáždění a

         založit do dokumentů společenství a současně zveřejnit na blogu.

         Zodpovídá předseda

         Zápis včetně příloh zveřejní předseda na blogu.

         K tomu :

- předseda předal orig. zápis a dokumenty ke kopírování pí.Kavalírové

  dne 30.06., 02.7.2008 rozdány čl. výboru do vchodů k vyvěšení

Úkol 7. splněn. Dokumenty přijaté 1. shromážděním byly rozmnoženy a 

rozdány do vchodů k vyvěšení. Současně byly zveřejněny

elektronicky na webu společenství.

 

 8. Vybrána nabídka na zatmelení mezipanelových spár fi. Pavouci s.r.o.

     Vítězné i neuspěšným fi. dát vědět výsledek výběrového řízení     

       Zabezpečí předseda

       Vítězné fi. navrhnout předložit návrh smlouvy o dodávce prací na e-mail  

       společenství a správcovské firmě s termínem provedení prací v září 2008

       Zabezpečí předseda

       Po prostudování smlouvy ve výboru a správcem dát správci pokyn k 

       uzavření  dodavatelské smlouvy.

       Zabezpečí předseda

       K tomu: 

- dne 30.06.08.odeslány e-maily vítězné i neúspěšným fi. a téhož dne

  došel návrh smlouvy o dílo, který předán jednotl. členům výboru  

  k připomínkám.

- návrhy odeslány správci domu

- 15.07.2008 projednáno se správcem, ještě tento týden vyzve

   dodavatele k podpisu dohody

- 16.07.2008 odeslal ředitel MěBP fi.Pavouci návrh na doplnění smlouvy

  s doporučením zapracovat připomínky a ve 3 výt. poslat správci

  k podpisu

- 24.07.08 informace z MěBP Jč. Že doposud dodavatelská smlouva

  nedošla, proto

- 25.07.08 předseda kontaktoval fi. Pavouci. Jim e-mail nedošel, 

  předseda návrh dodatků přeposlal Pavouků

- 1.8.2008 po dotazu na MěBP zjištěno, že smlouva ještě nedošla

- 4.8.2008 informoval ředitel MěBP Jč., že došla smlouva podepsaná

  fi.Pavouci Kolín ve znění jak byklo navrženo a chtěl povolit uzavření.

  Bylo schvíleno a podepsáno. Smlouva v jednom výtisku pro

  společenství k vyzvednutí na MěBp.  

Úkol 8. splněn. Smlouva s vítěznou firmou Pavouci s.r.o byla podepsána.

 

9. Rozhodnutí o vybavení domu zámkem na 1 klíč a realizaci odložit do

    doby než bude vstup do vchodů vybaven poštovními schránkami z venku.

    K tomu : - dne 30.06.08 odeslám e-mail fi. Mádle MKE, že se věc odkládá

                  - informován i správce domu

                  - doporučeno realizovat, kromě vstupních dveří až dodatečně po

                        instalaci pošt. schránek přístupných zvenku. 

NÁVRH : akci podle plánu realizovat mimo vstupních dveří (ty až po

              Instalaci pošt.schránek zvenku) a to nákupem materiálu na fa a

              svépomocí výměna vložek zámků.

             Je možno práci i finančně uhradit na základě smlouvy o dílo.   

             Více v další části jednání-Vyhodnocení plnění plánu plánu oprav.

 

 10. Zavést pokladnu společenství

       Zavedení pokladny provede a zodpovídá pokladník pan Štieber.

       Předseda sepíše s pokladníkem Dohodu o hmotné odpovědnosti a založí

       ji do dokumentů SVJ.

      - informována Ing. Kubíčková, že pokladník si domluví schůzku k 

        proškolení a zavedení POK

      - termín proškolení navržen 23. nebo 24.7. v 11 hod. společně s 

         podpisem smluv

      - 24.07.2008 pokladník proškolen, zavedena POK kniha, podepsána DoHo.  

        Po převodu FO z účtu MěBP Jč na náš účet výběr hotovosti do pokladny.

      - 29.07.2008 výběr hotovosti 8.000,-Kč do POK

Úkol 10. splněn, pokladna byla zavedena, pokladník proškolen,

dohoda o hmotné odpovědnosti podepsána a založena. Rozhodnuto

zakoupit kovovou pokladnu – p.Štieber.

 

11. Provedení kontrol po vchodech co je potřeba opravit,dokoupit,doplnit

      Zodpovídají Halasz, Chrtek, Štieber a Jeník,kteří pravidelně na výborech

      dokladují stav a potřeby.

       Výsledek :

        - je zapotřebí dokoupit:

                                 549            550            551            552            Celkem

žárovky                                                        8 ks

Kryt světla velký                                           3 ks

Kryt světla malý                                            2 ks

- zprovoznit WC v 1.PP ve vchodech 549 a 551, jedná se o havarijní stav.

Úkol 11. splněn z části. Potřeba byla doložena jen

za vchody 551 a 552. Rozhodnuto zakoupit kryty světel a

žárovky do vchodu 551 – p. Štieber a 4 ks rohožka za vstupní 

dveře pro všechny vchody - p.Jeník.

Úkol sledování potřeb je trvalý. Členové výboru za jednotlivé vchody

dokladují stav a potřeby na každém jednání výboru.

 

12. V zimě 2008/2009 zhotovit termovizní snímek domu

       Předseda provede výběr a po rozhodnutí ve výboru objedná provedení.

         - informován o záměru i správce domu

         - v úvahu přichází fi :

- termovize Smržovka u Jablonce nad Nisou

   4.500,- + 8,50 za km z Liberce = 4500+850 = 5350,-

- Elektroin Náchod 4.670,- + 8,50 z Náchoda = 4.670+1.190,- = 5.860,-

- Infrared inspekcion Police nad Met. 4.450,- + doprava  dohodou 170 km                                         

Diskuse : nebyla                                       

NÁVRH : Vybrat a objednat fi. Termovize Smržovka

Hlasováno o návrhu s výsledkem: jednomyslně přijato

Objednání zabezpečí : předseda

 

13. Provést výběr náhradníků do volených orgánů společenství tak,

      aby na 2. shromáždění společenství mohla být provedena jejich dovolba.

      Zodpovídají všichni členové výboru, kteří pravidelně informují výbor.

      Navrhováni jsou :

      549 p.Had

      550 p.Balšánek

      551 pí. Mládková, Fejfarová

      552 p.Bukartyk

      ÚKOL TRVÁ až do jednání 2. shromáždění společenství.

 

14. Zakoupit razítko společenství Trodat 4913 za 529,-Kč.

      Zabezpečí předseda.

      K tomu:

- dne 30.06.08 tlf. Objednáno razítko TRODAT 4913 za 529,-

- dne 1.7.08 k osobnímu vyzvednutí

- 1.7.08 vyzvednuto a zaplaceno v hotovosti s proplacením na POK

Úkol 14. splněn, razítko společenství zakoupeno.

 

15. Upozornění těm, kteří doposud užívají společné prostory domu

      výhradně ke svým potřebám, aby v souladu se Zásadami pro užívání a

      pronájem společných prostor domu tyto vyklidili, nebo vyžádali souhlas

      ostatních vlastníků a navrhli nájemní smlouvu.

NESPLĚNO nic se nezměnilo kromě p.Drahoňovského, zlikvidoval anténu. 

Návrh :  řešit individuelně pozváním p. Halasze, p. Chrtka, p. Štiebera,

              p. Buštu a p. Bukartyka na jednání výboru.

O návrhu hlasováno s výsledkem : jednomyslně přijato  

 

 2. Informace o událostech od jednání 1. výboru 

      společenství do dneška   

 

- 09.07.2008 p. Muller Jiří 552/9 s požadavkem na proplacení fa 390,-Kč za

  opravu zvonku k jeho bytu.Oprava nebyly vyžádána výborem, nejedná se

  o havarii ani o společnou část domu, proto

  Návrh : z fondu oprav neproplácet.

  Vyžádat u správce klíče od zvonků u vchodů do domu a klíče od střechy domu.

- 09.07.2008.p. Veselý z MěBP Jč přinesl klíče od hydrantů na chodbách á 2 ks.

 Jednu spr. u sebe bude mít člen výboru za vchod a druhou spr. předseda.

- 14.07.2008 – naše  SVJ zveřejněno na webu www.justice.cz v rejstříku

   SVJ zatím bez zveřejnění zakládajících listin.

- 15.07.2008   domluvena schůzka s ředitelem MěBP po skončení dovolené

- 21.07.08 pan Veselý po vyžádání u ředitele MěBP předal předsedovi po l ks

   klíče ke střechám a ke zvonkům. Klíč ke zvonkům nepasuje - byl vrácen

   25.07.08 dodány klíče ke všem zvonkům, budou uloženy u předsedy .

- 24.07.08 na MěBP Jč podepsána správcovská smlouva, poučen pokladník 

   společenství a vyúčtovány odvody do FO společenství za 04-06/2008.

   Při tom zjištěno, že :

 - za 4. měsíc zaznamenány pouze fin. prostředky vlastníků ve výši 16/30

   měsíční výše nájmu. Nejsou zaevidovány fin. prostředky za

   nezprivatizované byty města 

   549/7 - Kosinovi

   550/1 - Bílková, 550/8 - Rindt, 550/9 - Knob, 550/11 - Kyzivátová

   552/6 – Vondra, 552/8 – Nováček

    tedy za 6 bytů města a 1 byt vlastníka s odůvodněním, že se jedná o

    nájem a  nikoliv o FO, neboť o něm bylo rozhodnuto až na jednání

    1. shromáždění společenství vlastníků 05.06.2008.

    Za 4/2008 do FO převedeno 16/30 nájmu těch obyvatel domu, kteří

    10.04.2008 podepsali kupní smlouvu. Celkem ve výši 30.776,-Kč.

 - za 5.měsíc opět převedeny nájmy už ve 100% výši mimo bytů města jako

   v dubnu.

   Zápisem v KN se stal Josef Knob vlastníkem a za něj už byla fin. částka

   ve výši nájmu převedena.

   Celkem za 05/2008 bylo zaevidováno do FO 58.954,-Kč.

 - za 6 měsíc už bylo do FO zaevidováno 100% fin. částek za všechny byt.

   jednotky ve výši 24,76 Kč za 1m2 byt. plochy. Celkem bylo zaevidováno

   62.641,-Kč.

 - za 04-06/2008 se jedná o částku celkem 152.371,-Kč

 - na účet společenství bude z účtu MěBP převedena částka o 20.197,50Kč

   nižší a to o 7.235,-Kč za fa notáře a 12.962,-Kč za pojištění domu

   04/2008-2009, tedy převedeno celkem částka 132.173,-Kč.

Z výše uvedeného vyplývá, že ve 4. a 5. měs. 2008 se na tvorbě FO

podíleli jen vlastníci kromě města, p. Rindta a p. Knoba

/ten až od 5 měs./ , ale na opravách a zhodnocení domu by se podíleli

všichni stejně dle výše podílů, což se jeví jako nespravedlivé.

NÁVRH: spočítat o co vlastníci dali za 4 a 5/2008 do FO z nájemného

více a po uhrazení objednaných oprav rozhodnout na 2.shromáždění :

- snížit odvody do FO o výši přeplatku na dobu 1-3 /administrativně náročné/

- přeplatek vrátit a současně rozhodnout o jednorázové platbě do FO ve výši

  40,-Kč na 1m2 každé BJ tj. vč. města

- přeplatek vrátit bez jednorázové platby. FO by začal od 06/2008. 

  Jedná se celkem o částku 79.830,-Kč, což je o něco víc než 1 měsíční

  odvod do FO a v průměru o 40-42 Kč na 1m2.

Nechat o tom rozhodnout 2. shromáždění vlastníků

O návrhu hlasováno :

- předložit návrh k rozhodnutí jednání 2. shromáždění společenství

- přeplatek na odvodech nájemného za 4 a 5 měs. 2008 vrátit

Výsledek hlasování výboru: byl přijat jednomyslně

25.07.2008 – MěBP Jč doporučený dodavatel Ing. Chutic-ISI Zdechovice

                    provedl obhlídku současné vzduchoventilace k vypracování

                    nabídky na nahrazení systémem LOMANCO.

                    Dále byly osloveny firmy : Pavouci s.r.o Kolín, Euroschelma s.r.o 

                    Jilemnice a TAURIS plus s.r.o Praha 4.

Zadání bylo :

- demontáž stávajícího systému centrálního odsávání

- kontrola průchodnosti, pročištění prostoru v střešní části
- dodání 10 ks ventilační turbíny
- osazení základny ventilační turbíny na vyústění původního odsávání
- osazení kloubového hrdla ventilační turbíny a nastavení do
roviny
- zatmelení proti zatečení a proti kondenzátu
- montáž hlavice ventilační turbíny a její vyvážení

- ochranné propojení ventilační turbíny na soustavu hromosvodu
- snesení a likvidace demontovaných částí

- 29.07.2008 převedeno z BÚ MěBP Jč na BÚ SVJ 132.673,50Kč =

  30.776+58.954-finance vlastníků za nájem 04-05/08 a 62.641-odvody do

  FO za 06/08.Současně provedena výplata vratky počátečního vkladu 500,-

  a výběr hotovosti do POK 8.000,-Kč.

  Zůstatek na BÚ je k 29.07.2008 = 124.173,50Kč

- 29.07.2008 došla písemná nabídka od Ing. Dana Tomášková na vedení

   účetnictví pro SVJ vč. ročního rozúčtování služeb.

   Vysvětleno, že s MěBP máme smlouvu do konce r. 2009, a pokud by 

   byl měněn správce , tak se na ní obrátíme.

   Účtuje si od 50 do 100 Kč za měs. a jednotku podle množství služeb

   vč. ročního rozúčtování služeb.

   Nabídka byla založena do dokumentů pro případ potřeby

- 30.07.2008 převedeno z BÚ MěBP Jč na BÚ SVJ 60.095,-Kč mimo p.Čuda a 

   Rindt, kteří jsou prvními dlužníky, do konce měsíce neuhradili a dluží

   celkem 2.546,-Kč. Platba za červenec došla až v srpnu.

- 31.07.2008. oslovena fi. Pražák Jičín k vypracování cenové nabídky

   na opravu svislé izolace v roce 2009. Kontrolní obhlídka provedena

  1.8.2008 Jako další v úvahu fi. Daniš Jičín s fi. Vodizol Kocbeře-oslovena

  1.8.08. Před zahájením prací bude potřeba získat z MěBP přehled o

  inženýrských sítích kolem domu.

   Zadání : - vykopat 1-2 sondy a zjistit v jakém stavu izolace je.

                    Podle stavu izolace

   a) provést částečnou obnovu izolace

- výkop jen 0,75-1m podle potřeby

- nastavení izolace

- zakrytí a navýšení zeminou aby byl spád od zdi budovy

- položení folie pod dlaždice

- položení dlaždic

                    b) provést úplnou obnovu izolace

                      - výkop až na zákl. desku 1,25 m

                      - odstranění staré izolace

- zakrytí a navýšení zeminou aby byl spád od zdi budovy

- položení folie pod dlaždice

- položení dlaždic

 

- 1.8.2008 ve spolupráci s MěBP zpracován tiskopis Registrace společenství

  jako neziskové právnické osoby u finančního úřadu Jičín

- 1.8.2008 provedena obhlídka domu fi Euroschelma Jilemnice na zpracování

  cenové nabídky k výměně vzduchoventilace Lomanco. Provádí i hromosvody,

  nabídli se k výměně kovových patek/prodírají střechu/ za umělohmotné

  při případné instalaci LOMANCA.

 Doporučili vzhledem ke skutečnosti, že střecha je ještě v záruce, dojednat

 překrytí základny Lomanca firmou, která dělala střechu, aby nedošlo ke

 zrušení záruky na střechu. Jejich zkušenost i když to sami umí udělat.

- 04.08.2008 informovala majitelka bytu 552/10 pí. Němečková, že prodala

  byt a  bude se z něj stěhovat. Chtěla odečty měřidel, byla odkázána na

  správce domu.

- 04.08.2008 podepsána správcem domu smlouva s dodavatelem Pavouci

  s.r.o na spáry mezi panely.

- 13.08.08 firma Vodizol Kocbeře provedla obhlídku domu na zhotovení

   cenové nabídky na opravu svislé izolace domu v roce 2009.

- 14.08.08 byly od správce domu vyžádány přehledy pro potřeby společenství :

    - o zákonných revizích technických zařízení v domě

    - o vedení inženýrských sítí kolem domu

    - o firmě která prováděla opravu střechy a délce záruky

    - o současných pravidlech pro stanovení záloh a způsobu rozůčtování

      nákladů na služby vlastníkům BJ

    - o nahlášeném počtu osob v jednotl. BJ

- 25.08.08 dotazem u fi. Daniš Jičín zjištěno, že provádí pouze výkopové

  práce, nikoliv opravu izolací. Proto byla kontaktována fi. S.G.Elektronic

  Praha 7 k vypracování cenové nabídky na opravu svislé izolace v létě

  až podzim 2009.

- 28.08.08 převedeno z BÚ MěBP Jč na BÚ SVJ 60.495,-Kč. Mělo být 62.641,- 

   tj.rozdíl o 2.146,- méně. Nedošla platba p.Podobský1.354,-Kč a pí.Půhoná

   792,-Kč. Problém bude asi jako v červenci u Čuda a Rindt a dojde až v září.

   K dnešnímu dni je stav BÚ 244.808,94 Kč, na opravu spár potřebujeme

   248.520,- a rozdíl 3.712,-  nám bude chybět. Dluh na platbách k dnešnímu

   dni činí celkem 4.692,-Kč. Nebýt dluhů, tak bez problémů zaplatíme fa a

   ještě nám 1.000,-Kč zůstane na BÚ.

Návrh : předseda bude dotovat příp.chybějící částku ze svého a po

            dalších příjmech na BÚ se dotace vrátí předsedovi na účet.

            Členové výboru Chrtek a Jeník bydlící ve vchodě s dlužníky,

            budou s nimi pozdní platby řešit tak, aby datum převodu změnili

            na 15.  den v měsíci a platba tak došla do konce měsíce, ne až

            další měsíc. O výsledku informují výbor.

O návrhu hlasováno : byl přijat jednomyslně

- 28.08.08 volal ředitel MěBP Jč, že v pondělí 1.9.08 nastoupí montéři a

  provedou ve výměníkových stanicích vchodu 550 a 552 zdarma na účet

  MěBP výměnu ventil a celkovou opravu zařízení. Za výbor s tím vyslovil

  předseda souhlas a požádal současně o výměnu odvzdušňovacích ventilů

  radiátorů v bytech v nejvyšších patrech. 1.9.2008 nikdo nenastoupil.

- Současně ředitel MěBP požádán o zabezpečení opravy v záruce chodníků

   před vchody do domu, které se opět propadají. Dodavatel silnice Jičín.

- Volal jednatel fi. Pavouci, že 1.9.08 nastupují na zatmelení dilatačních spár.

   Vyžádal si klíče od krajních vchodů, střechy a místnosti na materiál. Klíč od

   střech zabezpečil Tribula, klíč od vchodu 552 Jeník, klíč od vchodu 549 a od

   mandlovny na uložení materiálu Halasz.

- 1.9.2008 Pavouci s.r.o dle plánu nastoupili a zahájili práce.

- 1.9.2008 přivedl technik MěBP Jč. p. Veselý majitele firmy

   Stavební izolace OK s.r.o Chomutice, která prováděla opravu střechy a

   která je ještě v záruce. Bylo mu sděleno, že plánujeme provedení výměny

   současné vzduchoventilace za systém LOMANCO a že po nich budeme chtít

   po instalaci LOMANCA překrytí proti zatečení vzhledem k tomu, že od nich

   máme střechu v záruce, aby záruka nepadla,když by překrytí dělala jiná

   firma.Nabídl se , že také instalují LOMANCO a proto mu byl zadán

   požadavek na cenovou nabídku, kterou slíbil vypracovat.

K událostem a úkolům posledních dnů :

1.) na domě od pondělka 1.9. pracují 3 firmy

      - pavouci pravidelně 6 lidí spáry mezi panely

      - SBDO Jičín 2-6 lidí výměna ventilů na stoupačkách /z popudu

        vedlejšího domu-zarezlé, nešlo jimi otočit / hradí MěBP Jč /.

      - MěBP 2-4 lidi modernizace a oprava výměníkových stanic tepla ve

        vchodech 550 a 552.

        tedy celkem denně 10-16 lidí a my jim nemáme možnost poskytnout

        vykonat osobní potřebu, jedině u někoho doma, pod keřem nebo do

        nejbližší hospody.Naše WC v 1.PP v havarijním stavu. Předseda zavolal

        na místo ředitele MěBP Jč, aby viděl v jaké stavu nám prodali dům a

        ten slíbil a zabezpečil opravu a uvedení WC do provozuschopného stavu

        prostřednictvím zaměstnanců SBDO Jč společně s ventily stoupaček a

        již dříve slíbenou výměn odvzduš.ventilů radiátorů v nejvyšších patrech

        na účet MěBP Jč..

2. Po 2. se předseda styděl při zabezpečování přístupu prac. SBDO do všech

společných místností vchodu 549-550 k ventilům stoupaček. Co bylo problémů

klíče poshánět po rodinách, které mají pozamykané místnosti a když se

otevřelo a viděli jsme ten nehorázný nepořádek a skladiště veškeré veteše

co se hodí už jen do popelnice byl předseda červený až na zadku. Když se

některé místnosti otevřely, tak přístup k uzavíracím ventilům byl

zabarikádovaný nábytkem. Kdyby někde praskl radiátor a bylo potřeba

uzavřít stoupačku, tak hodinu než bychom našli klíč a nakonec bychom se

přes naskládaný nábytek k ventilu ani nedostali. Výsledek by bylo promočené

celé poschodí až do sklepa.

3. Po 3. se styděl, když montéři otevřeli místnosti ve vchodech  550 a 552 s 

výměníkovými stanicemi tepla.Opět nepořádek a skladiště všeho možného,

vč. zamčeného kotěte, při tom se jedná o zařízení s měřící technikou a

horkou vodou, nikdo by tam kromě pověřených osob neměl mít přístup.

Ve vchodě 550 se ztratily i dveře, takže místnost se nedá samostatně

uzamknout.

Závěr :

- zprovozuschopnění WC ve vchodech 549 a 550 zabezpečí na své  

  náklady MěBP Jč. WC pak uzamknout a klíč dát po jednom členům

  výboru bydlící ve vchodě a předsedovi SVJ

- úklid spol. prostor domu výbor organizoval a zabezpečoval 2x. Výsledek

  naloženy 2 valníky a na další 2 ještě ve sklepech zůstalo. Fotodokumentace

  souč.stavu je na webu společenství

  https://svjpratelstvi551jc.webnode.cz/fotogalerie/.

  Dále nemá smysl pro nezájem něco organizovat, ponechat na vlastníky

  po vchodech, aby si dali spol.prostory dopořádku a udržovali je.

  Výborem už neorganizovat, když není zájem.

- ti vlastníci, kteří mají uzamčeny místnosti pro svou potřebu, musí

  zabezpečit klíč tak aby se v příp. potřeby byl okamžitě k dispozici a  

  dále zabezpečit volný přístup k zařízením v místnosti / uzavírací ventily  

  stoupaček, radiátory, kohoutky s vodou,vodoměry, zásuvky a vypínače atd./

- místnosti s výměníky tepla uzamknout a klíč dát po jednom ks členům

  výboru bydlícím ve vchodě, předsedovi SVJ, mechanikovi MěBP

  zabezpečujícímu odečty tepla a pracovníkům kotelny.

- počínaje zítřkem tj. 5.9.2008 zabezpečí členové výboru Štieber a Jeník  

  vstup do všech uzamčených společných místností 1.PP vchodu 551 a 552

  k zabezpečení výměny ventilů stoupaček.

- předseda zabezpečí vyrozumění vlastníků a nájemníků bydlící v nejvyšších

  poschodích za účelem umožnění vstupu a výměně odvzduš.ventilů

  radiátorů ÚT.

Výbor vzal informaci na vědomí.

 

      3.    Informace o stavu financí společenství

 

Viz příloha Výpisy z běžného účtu a Pokladní kniha společenství

ke dni 31.08.2008  

Výbor vzal informaci na vědomí

ÚKOL : předseda a pokladník předá Výpisy z BÚ a POK na konci září

správci  k zaúčtování a dále vždy po každém čtvrtletí.

 

4.       Informace o plnění plánu oprav v r. 2008-9

 

1.      Náhrada gumových těsnění mezi panely vyspárováním tmelem

Termín do konce roku 2008

předpokládaný náklad cca 300.000,-Kč

Proběhlo výběr. řízení, zvítězila fi. Pavouci s.r.o Kolín se kterou byla

podepsána smlouva o dílo na 248.520,-Kč s provedením v září 2008.

Dne 1.9.2008 firma nastoupila, t.č. práce probíhají.

2.     Výměna všech zámků FAB dveří od společných prostor

        domu zámkem FAB na jeden klíč

Termín do konce roku 2008

předpokládaný náklad cca   50.000,-Kč

Na posledním výboru bylo rozhodnuto odložit realizaci až po vybavení

vstupních dveří poštovními schránkami přístupnými zvenku.

Zapomněli jsme však na možnost akci podle plánu realizovat ale mimo

vstupních dveří (ty až po instalaci pošt.schránek zvenku) a to nákupem

materiálu na fa a svépomocí výměnou vložek zámků, při čemž je možno

práci i finančně uhradit.

Rekapitulace možností :

Nabídka - MKE Jč dražší varianta                                 27.871,-

                       levnější varianta                                 21.100,-

            - při nákupu materiálu a svémocí                    15.158,-   

Úspora od levnější varianty                                          6.000,-

Ty by bylo možné vyplatit dobrovolníkovi, který by práci provedl za celý

dům nebo více dobrovolníků po jednotlivých vchodech.

Např. při zabudování 1 ks FAB a zámku á 100,- nebo á l50,- Kč za ks

by byla kalkulace práce po jednotl. vchodech:

                       549/10+3=13*100= 1.300,- nebo   *150=1.950,-

                       550/ 5+0= 5*100=      500             *150=   750,-

                       551/10+2=12*100=  1.200             *150=1.800,-

                       552/ 5+0= 5*100=      500              *150=   750,-

celkem práce       = 3.500 + materiál 15.150 = 18.650,- t.j o 2.450,-  

                          = 5.250 + materiál 15.150 = 20.400    t.j.o    700,-

levnější než nejlevnější nabídka MKE Jč.                                                        

NÁVRH: Posoudit a rozhodnout - realizovat svépomocí nebo nerealizovat

Diskuse a další návrhy:

Hlasováno o návrhu : - vyměnit svépomocí na základě smlouvy á 100,-/1 ks FAB

                                   - provede ????????????????

Výsledek hlasování : bylo jednomyslně přijato provést instalaci nákupem

                                    materiálu a svépomocí na základě uzavřené smlouvy  

                                    s dobrovolníkem, který doposud není znám. Proto

                                    konečné řešení odložit na další jednání výboru.

 

                3. Oprava a modernizace domovní vzduchotechniky

Termín ½ roku 2009

Předpokládaný výdaj cca 80.000,-Kč

Jde o akci až v r.2009, ale už osloveny ke zpracování cenové nabídky

fi Pavouci Kolín, fi. Ing. Robert Chutic-ISI Zdechovice a fi. Euroschelma

Jilemnice, dále ještě Stavební izolace OK s.r.o Chomutice. Fi Tauris plus

Praha 4 jako jediná oslovená se neozvala. Jde celkem o 4 firmy.

Cenová nabídka zatím nedošla žádná.

 

 4. Oprava svislé izolace základů domů a zajištění odtoku vody

        od domu navezením zeminy k obvodu domu a 

        znovu položení dlaždic.

Zčásti plánováno provézt svépomocí brigádnicky s výjimkou odborných

prací

Termín léto 2009

Předpokládaný výdaj cca 100.000,-Kč

Rovněž akce na rok 2009, ale už oslovena ke zpracování cenové nabídky

fi. Pražák Jičín a Vodizol Kocbeře. Dále byla oslovena fi. Daniš Jičín, která

provádí pouze výkopové práce nikoli izolace. Proto oslovena

fi. S.G.Elektronic, Praha 7.

Z prvních jednání se jeví, že při úplné výměně izolací bychom se mohli vejít           

do 250-300 tis.Kč, více bude známo po zpracování nabídek. Zatím není žádná.

 

5.       Projednání návrhu pravidel pro stanovení záloh a  

     rozúčtování nákladů na služby a správu společných

     prostor domu.

 

Materiál byl členům výboru předložen k prostudování s předstihem

elektronicky. Do doby jednání 2. výboru společenství nedošly žádné

připomínky ani návrhy.

Bylo zdůrazněno, že kromě rozpočítávání spol. spotřebované elektřiny je

způsob rozpočítávání stejný jako doposud. U elektřiny je navrhováno

přejít z tzv.osoboměsíců na podíl podle velikosti bytu.

Po dohodě byl dán čas na prostudování členům výboru další 1 měsíc

s tím, že připomínky jednotliví členové výboru předloží předsedovi

osobně nebo elektronicky. Po uplynutí doby tj. po 4.10.2008 bude

materiál předložen všem vlastníkům k veřejné diskuzi a připomínkám,

a poté na jednání 2. shromáždění k přijetí.

O návrhu hlasováno s výsledkem: přijato jednomyslně

 

6. Finanční plán – Rozpočet výdajů a příjmů společenství 

    na rok 2008

Materiál byl projednán.

Dotazy a připomínky nebyly. Bylo navrženo zařadit do výdajů r. 2008 také

vratka přeplatku do FO za nájemné v měs.4-5.2008 o které bude rozhodovat

jednání 2. shromáždění vlastníků.

Bylo přistoupeno k hlasování s výsledkem :

plán jednomyslně byl přijat s doplněním

 

      7. Různé

 

- předseda předal členům výboru zastupujícím jednotlivé vchody domu

  duplikáty klíč od schránek s klíči k hydrantům. Originály jsou uloženy u

  předsedy.

- předseda vyžádal souhlas k nákupu kancelářských potřeb :

   - 2 balíky kancelářský papír cca 200,- Kč

   - náplň resp. kazeta do tiskárny cca 800,- Kč

     Celkem potřeba do 1.000,-Kč.

     Bylo hlasováno a výbor nákup odsouhlasil jednomyslně.

- předseda předložil návrh na zakoupení notebooku pro potřeby výboru v

  ceně cca 10.000,- Kč. Jednoznačný závěr nebyl učiněn, bylo ponecháno

  na rozhodnutí shromáždění.

- předseda upozornil na možné změny ve složení vlastníků :

 - prodej a stěhování v 09/2008 oznámila spoluvlastnice bytu 552/10

   pí. Němečková, zatím beze změny v KN

 - 550/7 p. Král stěhování v 08/2008, nový majitel nebo nájemník se

    již nastěhoval  v KN beze změny.

 - ??? 550/4 p. Folprecht údajně byt je prázdný od prosince loňského roku ???

 - 550/12 pí. Buchartová v bytě nebydlí, je tam dcera s přítelem???

 - v bytě 551/4 pí. Langrová nebydlí, jsou tam nájemníci?? dcera nebo syn ???

 - v bytě 552/2 p.Kozma bydlí střídavě s rodinou nebo je prázdný???

 - byt 552/11 Ing. Hrabáček bydlí tam nebo má nájemníka???

 - do vchodu 552 chodí cizí neznámí lidé. Odemykají si, bydlí tam a kde???

 - 549/1 Had a 549/3 Halasz nastěhovali se synové s rodinami.

   550/5 Želízková přistěhovala si přítele s dítětem. Nahlásili změny osob????

Závěr a návrh :

- Pro potřeby jednání s vlastníky v případě havarií v bytě apod. je  

  nutný kontakt. To řešit předáním tlf. spojení výboru na jednotl. vlastníky.

  Nejlépe člen výboru bydlící ve vchodě mít kontakty na všechny

  vlastníky ve vchodě.

- zjistit aktuální stav nahlášeného počtu osob na MěBP Jč.

- na jednání 1. výboru 26.6.2008 byli upozorněni členové výboru a další

  vlastníc prostřednictvím členů výborů bydlících ve vchodech,

  kteří užívají společné prostory výhradně pro své potřeby a pod svým

  zámkem, aby uvedli stav do souladu s dokumenty společenství / ZoVB,

  Stanovy společenství Zásady užívání a pronájmu spol. prostor domu /

  a to do 30 dnů od jednání 1.shromáždění tedy do 5.7.2008, nebo tyto

  prostory uvolnili.

  Protože se tak do dnešního dne nestalo a jedinci bez výslovného 

  souhlasu ostatních vlastníků tyto spol. prostory užívají i nadále výhradně

  pro svou potřebu a pod svým zámkem

  předseda společenství varoval, že tento stav porušování základních

  dokumentů by mohl mít vliv na jeho další setrvání ve funkci.

 

    8.    Závěr

 

- Předseda výboru poděkoval přítomným za účast a připomněl splnění úkolů  

 zadaných výborem a doložení na příštím výboru.

- Předpokládaný termín jednání 3. výboru je první týden v prosinci a bude

  ještě upřesněn.

- Zápis z jednání po doplnění společně se závěry jednání zveřejní předseda

 elektronicky na webu společenství a na e-mailové adrese společenství.

 

Jednání ukončeno v 20.05 hod.

 

 

Zapsal :                                                  Předseda   :                                                             

 

 

Přílohy :

1.      Výpis z BÚ společenství k 31.08.2008

2.      Výpis z Pokladní knihy společenství k 31.08.2008

3.      Návrh pravidel pro stanovení záloh a rozúčtování nákladů na služby

         a správu společných prostor domu.

4.      Přehled o přeplatcích nájmů do FO za měs. 4.-5.2008

5.      Přehled o nedoplatcích do FO za 06-08/2008

6.      Finanční plán – rozpočet výdajů a příjmů na rok 2008

 

 

 

 

Kontakt

Vyhledávání

Opravy panelových domů

07.07.2008 08:10

Oprava svislé izolace

  Opravy...
05.07.2008 17:11

Vzduchotechnika LOMANCO

    &

Jednání shromáždění vlastníků

Jednání výboru společenství

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode