ÚKOLY VYPLÝVAJÍCÍ Z JEDNÁNÍ 2. VÝBORU SPOLEČENSTVÍ
1.) Po uplynutí termínu 20.08.2008 členové výboru zorganizují ve svých
vchodech brigádu z řad dobrovolníků a vyklizení společných
prostor.Podle potřeby předseda SVJ objedná u správce domu valník
k odvozu odpadu.
2.) Připojištění všech členů výboru na škody vzniklé výkonem funkce
prostřednictvím spol. AON STACH s.r.o.
3.) Akci FAB na jeden klíč podle plánu realizovat mimo vstupních dveří
(ty až po instalaci pošt.schránek zvenku) a to nákupem materiálu
na fa a svépomocnou výměnou vložek zámků. Práci finančně uhradit
na základě smlouvy o provedení práce dobrovolníkovi. Do jednání
3. výboru získat dobrovolníka,který za úplatu zámky a vložky FAB
vymění
4.) Kontroly se zjištěním potřeby oprav, dokoupení a doplnění.
Členové výboru za jednotlivé vchody dokladují stav a potřeby
na každém jednání výboru.
5.) Zakoupit kovovou pokladnu – p.Štieber.
6.) Zakoupit kryty světel a žárovky do vchodu 551 – p. Štieber
a 4 ks rohožka za vstupní dveře pro všechny vchody - p.Jeník.
7.) Zakoupit kancelářské potřeby :
- 2 balíky kancelářský papír cca 200,- Kč
- náplň, kazeta do tiskárny cca 800,- Kč
8.) V zimě 2008/2009 zhotovit termovizní snímek domu.
Předseda objedná provedení u Termovize Smržovka u Jablonce n/N.
9.) Provést výběr náhradníků do volených orgánů společenství tak,
aby na 2. shromáždění společenství mohla být provedena jejich
dovolba. Zodpovídají všichni členové výboru, kteří pravidelně
informují výbor.
Úkol trvalý až do jednání 2. shromáždění společenství.
10.) Řešit individuelně na jednání výboru vlastníky, kteří užívají
společné prostory výhradně pro svou potřebu a pod svým zámkem
s cílem dosáhnout stavu podle práva a dokumenty společenství
a to buď jejich uvolnění nebo pronájem.
( Halasz, Chrtek, Štieber, Bušta, Bukartyk ).
Vlastníci, kteří mají uzamčeny místnosti pro svou potřebu, musí
zabezpečit klíč tak, aby se v případě potřeby byl okamžitě
k dispozici. Dále musí zabezpečit volný přístup k zařízením
v místnosti / uzavírací ventily stoupaček, radiátory, kohoutky
s vodou,vodoměry, zásuvky a vypínače atd./,
aby se v případě potřeby daly okamžitě použít.
11.) Připravit na jednání 2. shromáždění návrh vrátit přeplatek do FO
vzniklý uložením nájmu za duben a za květen 2008.
12.) Členové výboru Chrtek a Jeník bydlící ve vchodě s dlužníky
(Čuda, Rindt, Půhoná a Podobský), řešit s nimi pozdní platby tak,
aby datum převodu nebo platby změnili na nejpozději 15.tého
v měsíci a platba tak došla do konce měsíce, ne až další
měsíc. O výsledku jednání s dlužníky informují výbor.
13.) Místnosti s výměníky tepla v 1.PP vchodu 550 a 552 uzamknout a
klíč dát po jednom ks členům výboru bydlícím ve vchodě,
předsedovi, mechanikovi zabezpečujícímu odečty tepla a
pracovníkům kotelny. Klíče od WC v 1.PP vchodu 549 a 551
po jejich zprovoznění dát po jednom ks členům výboru bydlícím
ve vchodě a předsedovi SVJ.
14.) Návrh pravidel pro stanovení záloh a rozúčtování nákladů na služby
a správu společných prostor domu členové výboru zpřipomínkují
do měsíce předsedovi osobně nebo elektronicky. Po uplynutí doby
tj. po 4.10.2008 materiál předložit všem vlastníkům k veřejné
diskuzi a připomínkám a na jednání 2. shromáždění jej přijmout.
15.) Doplnit Finanční plán – Rozpočet výdajů a příjmů společenství na
rok 200 o výdaj navrhované vrácení přeplatku do FO za 4-5/2008.
Plán založit do dokumentů společenství.
16.) Pro potřeby jednání s vlastníky v případě havarií v bytě po dobu
jejich nepřítomností v bytě apod. zabezpečit telefonický kontakt s
nimi, nebo uložení klíčů od jejich bytu u osoby jim důvěryhodné.
Řeší a zabezpečují členové výboru bydlící ve vchodě.
17.) Zjistit aktuální stav nahlášeného počtu osob u správce
pro potřeby výboru.
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————