Datum konání : 10.12.2008 17.00 hod.
Místo konání : mandlovna 1.PP vchod 551
Počet přítomných : Tribula, Jeník, Štieber, Halasz,
Nepřítomen : Chrtek,
Hosté : předseda kontrolní komise p.Louda
Shromáždění zahájil předseda výboru společenství vlastníků.
Přivítal přítomné. Konstatoval, že přítomnost členů výboru je 100 %,
tedy je nadpoloviční a výbor společenství je usnášení schopný.
Připomněl, že členové výboru i revizní komise dostali s dostatečným
14-ti denním předstihem materiály jednání výboru společenství vč. příloh
v elektronické podobě a proto bude jednání výboru probíhat zrychleně, bez
předčítání jednotlivých materiálů. Bude zdůrazněno jen podstatné a nové co
se změnilo od elektronického rozeslání materiálů.
K programu ani navrženým materiálům jednání výboru nebylo doposud
žádných připomínek.
Předseda výboru přednesl návrh programu jednání.
1. Kontrola splnění úkolů z jednání předcházejících výborů
2. Informace o událostech od jednání 2. výboru společenství do dneška
3. Informace o stavu financí společenství
4. Informace o plnění plánu oprav v r. 2008, stavu výběrových řízení a
dodavatelů na opravy v r. 2009
5. Příprava jednání 2. výročního shromáždění společenství vlastníků
6. Různé
7. Závěr
Další doplňující ani pozměňovací návrhy programu jednání nebyly.
Předseda výboru navrhl přijmout program v předneseném znění.
Bylo přistoupeno k hlasování:
Výsledek hlasování: Navržený program jednání byl přijat jednomyslně.
1. Kontrola splnění úkolů z jednání předcházejících výborů
Z JEDNÁNÍ 2. VÝBORU 4.9.2008 VYPLYNULY TYTO ÚKOLY
1.) Po uplynutí termínu 20.08.2008 členové výboru zorganizují ve svých
vchodech brigádu z řad dobrovolníků a vyklizení společných prostorů.
Podle potřeby předseda SVJ objedná u správce domu valník k odvozu
odpadu.
- ve stanovené lhůtě od 20.7. do 20.8. jednotliví vlastníci úklid svých
odložených věcí ve spol. prostorách neudělali
- po termínu 20.08. brigáda členy výboru bydlícími ve vchodě
zorganizována nebyla a úklid proveden nebyl
- ve vchodě 549-550 společně organizována schůze až dne 20.10.
k užívání společných místností a úklidu prostor v 1. PP a proveden
úklid části prostor.
2.) Dokončit jednání o připojištění všech členů výboru na škody vzniklé
výkonem funkce prostřednictvím spol. AON STACH s.r.o.
- od 27.6.2008 kdy byl kontaktován p. Kopecký poprvé, přes všechny sliby
nebylo připojištění zařízeno.
- ??? Řešit jinak, jak ???
3.) Akci FAB na jeden klíč podle plánu realizovat mimo vstupních dveří
(ty až po instalaci pošt.schránek zvenku) a to nákupem materiálu
na fa a svépomocnou výměnou vložek zámků. Práci finančně uhradit
na základě smlouvy o dílo dobrovolníkovi. Do jednání výboru najít
dobrovolníka, který za úplatu zámky a vložky FAB vymění
- nabídka na provedení prací??????, který je ochoten práce výměnu
zámků a FAB provést na dohodu o provedení práce s přiměřenou
odměnou
4.) Kontroly po vchodech se zjištěním potřeby oprav.
Členové výboru za jednotlivé vchody dokladují stav a potřeby na
každém jednání výboru.
- objednat výrobu a zabudovat držák na prádlo do sušárny vchodu 552 -
p.Jeník
- koupit zámek FAB chybící v zámku dveří vchodu 551 p.Štieber
5.) Zakoupit kovovou pokladnu – p.Štieber
6.) Zakoupit kryty světel a žárovky do vchodu 551 – p. Štieber
a 4 ks rohožka za vstupní dveře pro všechny vchody - p.Jeník.
- žárovky doplnil p. Štieber
- rohožky zakoupeny p.Jeník
- chybějící kryty světel jsou zabezpečeny cestou elektrikáře Bílka,
po obdržení revizní správy, nové nejsou pouze komplet světlo i se
spodkem.
7.) Zakoupit kancelářské potřeby :
- 2 balíky kancelářský papír cca 200,- Kč
- náplň, kazeta do tiskárny cca 800,- Kč
Zakoupí p. Tribula
- náplně do tiskárny zakoupeny, dodány dne 5.9.2008, cena 799,-Kč
- kancelářský papír koupen 1.12.
8.) V zimě 2008/2009 zhotovit termovizní snímek domu.
Předseda objedná provedení u Termovize Smržovka u Jablonce n/N.
- dne 08.09.2008 byla kontaktována fi. TERMOVIZE s.r.o. Luční 1376,
Smržovka, za účelem dohovoru o provedení termovizního měření v
zimě 2008-9. Po dohodě odeslán e-mail s kontaktem a objednávkou
cenové nabídky. 30.9.2008 došlo k potvrzení a ceně do 12.000,-Kč
bez DPH
- 2.10.2008 ještě osloveny další dvě firmy v Náchodě a Polici nad Met.
Očekávají se jejich cenové nabídky
- nabídka Inspekcion Police n.M. 5.000,- bez DPH tj.5.950,-Kč s DPH
- 29.10.2008 vybrána fi. IR Inspection Police n.M.
9.) Provést výběr náhradníků do volených orgánů společenství tak,
aby na 2. shromáždění společenství mohla být provedena jejich
dovolba.Zodpovídají všichni členové výboru, kteří pravidelně
informují výbor.
V úvahu by mohli přicházet :
549 p.Had, Novák, Peterková,Balšánek
550 p.Rindt, Hamák
551 pí. Mládková, Rejmanová
552 p.Bukartyk, Mauerová
Úkol je trvalý až do jednání 2. shromáždění společenství. Členové
výboru za vchody budou s vybranými jednat o jejich kandidatuře.
10.) Řešit individuelně na jednání výboru vlastníky, kteří užívají
společné prostory výhradně pro svou potřebu a pod svým zámkem
s cílem dosáhnout souladu s právem a dokumenty společenství a to
buď jejich uvolnění nebo pronájem. ( Halasz, Chrtek, Štieber, Bušta,
Bukartyk ).
Vlastníci, kteří mají uzamčeny místnosti pro svou potřebu,
musí zabezpeči Klíč, tak aby se v případě potřeby byl okamžitě
k dispozici.
Dále musí zabezpečit volný přístup k zařízením v místnosti
/ uzavírací ventily stoupaček, radiátory, kohoutky s vodou,
vodoměry, zásuvky a vypínače atd./, pro jejich příp.použití.
- předseda přípravil jednání 3. mimořádného výboru společenství, jehož
jediným bodem programu bylo řešení stavu za přítomnosti uvedených
vlastníků. Výsledek
- p. Halasz – vyklidí do 9.10.2008, 8.10. změnil rozhodnutí na nájem
místnosti, 29.10.2008 uzavřena smlouva
- p. Chrtek - vyklidí do 9.10.2008, vyklizeno
- p. Bouchal – slíbil vyklizení o víkendu 13 -14.9. nesplnil
- p. Štieber – vyklidí do 9.10.2008, vyklizeno
- Buštovi - návrh 2. shromáždění na vyklizení
- p. Bukartyk - návrh 2. shromáždění na vyklizení, místnost v říjnu
vyklizena, bude zřízena sušárna pro vchod 552
11.) Připravit na jednání 2. shromáždění návrh vrátit přeplatek do FO
vzniklý uložením 16/30 nájmu za duben a 100% nájmu za květen
2008.
Je připraveno
12.) Členové výboru Chrtek a Jeník bydlící ve vchodě s dlužníky (Čuda,
Rindt,Půhoná a Podobský), s nimi pozdní platby řešit tak, aby
datum převodubylo nejpozději 15.tého v měsíci a platba tak došla
do konce měsíce, ne až další měsíc. O výsledku jednání s dlužníky
informují výbor.
- p. Čuda – doporučeno posunout termín platby tak aby do konce měsíce
došlo
- p. Rindt - doporučeno posunout termín platby tak aby do konce měsíce
došlo
- pí. Půhoná – pozdní platba za 8/2008 ojedinělá, slibila změnu
termínu platby na 15-20 tého v měsíci
- dtto p. Podobský
= Za 9/2008 nedoplatky vyrovnány, neuhradil jen nový vlastník P.Kunc
13.) Místnosti s výměníky tepla v 1.PP vchodu 550 a 552 uzamknout a klíč dát
po jednom ks členům výboru bydlícím ve vchodě, předsedovi SVJ,
mechanikovi MěBP zabezpečujícímu odečty tepla a pracovníkům kotelny.
Klíče od WC v 1.PP vchodu 549 a 551 po jejich zprovozuschopnění dát po
jednom ks členům výboru bydlícím ve vchodě a předsedovi SVJ.
- WC po zprovoznění uzamčeny, klíče u zástupců členů výboru za vchod,
nové dveře k WC vchodu 549 za rozštípnuté zabezpečil předseda ze sběrného
dvora
- Zbývá doplnit chybějící dveře výměníkové stanice ve vchodu 550 zabezpečí Chrtek
- Návrh pořídit další 2 ks dveří na uzavření průchodů mezi vchody 549 a 550 Halasz
zabezpečí ????, 551 a 552 zabezpečí Tribula jako tomu je u domu 545 – 548.
14.) Návrh pravidel pro stanovení záloh a rozúčtování nákladů na služby a
správu společných prostor domu členové výboru zpřipomínkují do
1 měsíce předsedovi osobně nebo elektronicky. Po uplynutí doby tj. po
4.10.2008 materiál předložit všem vlastníkům k veřejné diskuzi a
připomínkám a na jednání 2. shromáždění přijmout.
- žádné návrhy na změny nedošly
- 4.10.2008 zveřejněn návrh na webu společenství k veřejné diskuzi
- 5.10.2008 návrh vyvěšen na nástěnkách vchodu
15.) Doplnit Finanční plán – Rozpočet výdajů a příjmů společenství na rok 2008
o výdaj navrhované vrácení přeplatku do FO za 4-5/2008. Plán založit do
dokumentů společenství.
Doplněno, založeno, SPLNĚNO
16.) Pro potřeby jednání s vlastníky v případě havárií v bytě po dobu jejich
nepřítomností apod. zabezpečit telefonický kontakt s nimi, nebo
uložení klíčů od bytu u osoby jim důvěryhodné.
Řeší a zabezpečují členové výboru bydlící ve vchodě.
17.) Zjistit u správce domu aktuální stav nahlášeného počtu osob.
- zjištěny rozdíly kladné i záporné viz. dále
Z JEDNÁNÍ 3. MIMOŘ. VÝBORU 25.9.2008 VYPLYNULY TYTO ÚKOLY
Bylo řešeno užívání společných místností s pozvanými vlastníky se závěrem:
- p. Halasz se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008, dne
8.9. změnil stanovisko a přistoupil na smlouvu o nájmu
- p. Chrtek se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008
- p. Štieber se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008
- J. a R. Buštovi se nedostavili.
- J. Bukartyk se nedostavil.
30.9.2008výbor vlastníky J. a R. Buštovy a J.Bukartyka písemně do schránky
informoval o závěrech jednání výboru s návrhem řešení stavu 2. výročním
shromážděním, s návrhem stanovit jim povinnost :
a) společné místnosti vyklidit, nebo je vyklidit společenstvím na jejich náklady a
b) uhradit dlužný nájem a to se zpětnou platností od 04/2008 a v plné výši ceny obvyklé pro Jičín 2.000,-Kč za 1m2 a rok, včetně penalizace z prodlení do doby vyklizení.
- dopracovat znění Zápisu a po schválení předseda zveřejní
Splněno
- dopracovat znění smlouvy a vyvěsit předsedou dne 14.10. na dobu 14 ti dnů ve
vchodě 549 k příp. připomínkám vlastníků
Splněno
- dne 29.10. podepsat s Halászovými smlouvu, splněno
Z JEDNÁNÍ 4. MIMOŘ. VÝBORU 13.10.2008 VYPLYNULY TYTO ÚKOLY
- Návrh nájemní smlouvy s manžely Halászovými vyvěsí 14.10. předseda po
dopracování na nástěnce domu č. 549 na dobu 14 ti dnů, aby se k ní mohli příp.
ostatní vlastníci vyjádřit.
SPLNĚNO
Z JEDNÁNÍ 5. MIMOŘ. VÝBORU 29.10.2008 VYPLYNULY TYTO ÚKOLY
1. Výbor projednal a podepsal Smlouvu o nájmu společných prostor domu manželům
Halászovým. Uložil předsedovi výboru :
- jeden výtisk založit do dokumentů společenství
- předat třetí výtisk smlouvy správci domu
- kontrolovat úhrady nájemného na BÚ společenství
SPLNĚNO
2. Výbor projednal cenové nabídky na termovizní měření domu v zimě 2008-2009 a
vybral fi. IR Inspekcion Police nad Metují s cenovou nabídkou 5.950,-Kč s DPH
Uložil předsedovi :
- vyrozumět neúspěšné i vybranou firmu a vyzvat ji k uzavření smlouvy o dílo
SPLNĚNO
3. Výbor projednal cenové nabídky na náhradu vzduchoventilace Lomanco a vybral
Stav.izolace OK Chomutice Zdeněk Rajm s cenovou nabídkou celkem za
97.642,20 Kč včetně provedení hydroizolace.
Uložil předsedovi :
- vyrozumět neúspěšné i vybranou firmu a vyzvat ji k uzavření smlouvy o dílo
SPLNĚNO
4. Výbor projednal možnosti příjmu a rozvodu digit. vysílání TV signálu a rozhodl :
- oslovit ke zjištění podmínek a pořizovacích nákladů odborné fi. tímto se zabývající
v Trutnově /předseda/ - návrh vč. Rozpočtu nákladů došel a v N.Pace /p.Štieber/
- k přijetí rozhodnutí provést anketu mezi vlastníky jaký systém příjmu TV vysílání
preferují, t.č. anketa probíhá.
2. Informace o událostech od jednání 2. výboru
společenství do dneška
- dne 07.09.2008 došla cenová nabídka od fi. Stavební izolace OK Chomutice na
náhradu vzduchoventilace LOMANCO ve výši Cena celkem 97.642,20 Kč . Jedná
se o firmu, která nám opravovala střechu a je na ni ještě záruka. Byla poslední
oslovenou a první, která dala nabídku.
- dne 08.09.2008 byla kontaktována fi. TERMOVIZE s.r.o. Luční 1376, 468 51
Smržovka, za účelem dohovoru o provedení termovizního měření v zimě 2008-
2009. Po dohodě odeslán e-mail s kontaktem a objednávkou cenové nabídky.
- dne12.9.2008 byla dokončena rekonstrukce výměníkových stanic tepla / bude
pokračovat ještě pokračovat v opravě nátěrů /, výměna uzavíracích ventilů
stoupaček topení a rekonstrukce WC vše v 1. PP domu a výměna odvzdušňovacích
ventilů radiátorů topení v nejvyšších patrech a začalo napouštění a natlakování
systému ústředního vytápění a následně i vytápění bytů.
- dne 13.9.2008 se předsedovi podařilo zajistit 1 ks starších dveří i se zámkem a
klíčem a byly jimi nahraženy vylomené dveře WC ve vchodu 549. Ještě podobně je
potřeba získat dveře k místnosti výměníkové stanice ve vchodu 550, kde chybí.
- oznámil vlastník bytu 550/9 p. Josef Knob, že se stěhuje a v bytě bude mít
nájemníka. Byl požádán o předání tlf.kontaktu p. Chrtkovi pro případ potřeby
- dne 21.09.2008 se nastěhovali noví nájemníci do bytu p. Knoba 550/9.
- dne 24.9. ve výpisu vlastníků v KN se objevili jako vlastníci bytu 550/7 Ondřej a
Renata Hamákovi, kteří koupili byt od Milana a Radka Králových.
- dne 30.09.2008 ve výpisu z KN se objevili vlastníci Rostislav a Jana Kosinovi byt
549/7 s podílem 8737/252412, tj. 3,461%. Podíl města se zmenšil na 18944/25421, tj. 7,505%. Ve vlastnictví města zůstávají byty 550/1-Bílková, 550/11-Kyzivátová, 552/6-Vondra a 552/8-Nováček.
- dne 30.9.2008 došla cenová nabídka na termovizní měření Randák-Smržovka do 12.000,- bez DPH
- dne 30.09.2008 provedl pracovník SBDO Jč. dotažení ukapávajícího ventilu v1.PP vchodu 552
- 2.10.2008 se v KN objevil nový vlastník Petr KUNC po Němečkových byt 552/10
- dne 3.10.2008 odevzdány výpisy z BÚ a POK za čtvrtletí k zaúčtování. Při tom
převzato :
a) vyúčtování do FO za 09/2008 = 65.626,-Kč
Byly dorovnány nedoplatky za 08/2008 Čuda, Rindt,, Podobský a Půhoná.
Zjištěn přeplatek za 09/2008 u Kosina +189,-Kč a Nováček +38,-Kč a DLUH
NEUHRAZENO ZA 09/2008 Kunc -1.354,-Kč.
Byl odečten přeplatek Kosina za 06-09/2008 3x145,- tj. +435,-Kč.
Celkem na účet společenství odesláno 65.626,-Kč, což je po rovedené kontrole
správná částka.
c) přehled hlášených osob v bytech k 3.10.2008. Zjištěny rozdíly do plusu i do
minusu. Novák +1, Halasz -2, Kosina -1, Bílková -1, Želízková -2, Bouchal -2,
Langrová -1, Mládková +1, Púhoná +2, Kunc -1.
Potvrdila se domněnka o nepořádku v hlášení počtu osob v bytech pro
Potřeby výpočtu spotřeby společné elektřiny a nutnost přehodnocení z
kriteria podle počtu osob v bytě na kriterium velikosti podílů na spol.
prostorech.
d) přehled o zákonných revizích v domě. Zjištěno, že u správce je přehled veden
neprůkazně a proto bude sledováno i společenstvím a kontrolováno provádění.
Ještě v roce 2008 musí být provedeny následující revize společných částí, ač
správcem /p.Veselý/ hlášeno, že je vše pro letošní rok hotovo
- rozvody plynu – termín zatím neznámý
(má být provedeno vč. sporáků a vedení za plynoměrem).
Odstranění příp. zjištěných závad po plynoměr ze společného a za plynoměrem
si bude hradit opravu vlastník.
O návrhu hlasováno a schváleno jednomyslně
- požární hydranty - termín zatím neznámý
- elektro zařízení – proběhlo dne 9.10.2008 zápisu byl vyžádán i pro společenství.
Bylo zjištěno, že zápis ve 2 výtiscích z toho jeden pro nás, leží na MěBP Jč. u
p.Veselého, byl vyžádán.
- dne 6.10.2008 se ohlásil revizní technik p. J.Crha, že revizi elektro provede
9.10.2008 mezi 17.00-18.00 hod. a potřebuje zpřístupnit všechny společné prostory
a místnosti. Byl vydán úkol členům výboru po vchodech zabezpečit na uvedený
datum a čas přístup do všech společných prostor vchodů domu.
- dne 7.10. došlo na BÚ společenství z MěBP Jč odvod do FO za 09/2008 = 65.626,-
Kč s doplatky dluhů za předešlé měsíce bez platby Kunc a současně byla uhrazena
fa na 248.520,-Kč za opravu diletací.
- dne 7.10. přišel vlastník Kunc 552/10, že chce klíče od střechy k umístění satelitu.
Bylo mu vysvětleno, že střecha je společnou částí domu a nemůže si tam umístit
kdo chce co chce a že o tom nemůže rozhodnout jednotlivec ale pouze
jednomyslný souhlas všech vlastníků na základě žádosti podle pravidel pro
pronájem společných částí domu. Urazil se, že si to zařídí jinak a odešel.
- 8.10. se dostavil p. J.Halasz ml., že by se chtěl dohodnout na pronájmu místnosti
prádelna v 1.PP domu č.p.549. Navrženo členu výboru p. J.Halaszovi st. dohodnout
s ostatními členy výboru termín jednání mimořádného výboru k projednání
podmínek pronájmu. Výbor svolán na 13.10.
- 9.10 byla provedena dopředu nahlášená revize elektrozařízení společných prostor
domu. Přestože bylo včas avizováno a vyžádáno cestou členů výboru od vlastníků
zpřístupnění všech společných prostor a místností domu, nemohla být revize
provedena v místnostech domu 551 „prádelna“ kterou i nadále využívají Buštovi a i
když byli p. Štieberem dopředu vyrozuměni o potřebě se do místnosti dostat za
účelem revize elektro, tak místnost nezpřístupnili. Obdobně tomu bylo u společné
místnosti domu 552 „kola“ kde je výměníková stanice tepla pro dům 551 a 552 a od
které společenství nemá klíč a dále od místnosti domu 552 „sušárna“, kterou i
nadále užíval k termínu revize pod svým zámkem p. Bukartik a ač dopředu byl
vyrozuměn členem výboru p.Jeníkem,tuto místnost k provedení revize nezpřístupnil.
Revizí elektrozařízení bylo zjištěno, že chybí kryty světel :
Ve vchodě 549 : - 1 ks kulatý šroubovací v místnosti sušárna
- 2 ks dtto dtto prádelna
550 : - 1 ks dtto dtto sklepy chodba
551 : - 1 ks dtto dtto chodba
- 3 ks čtvercový dtto schodiště
552 : - 1 ks kulatý šroubovací dtto sklepy chodba
- 1 ks dtto dtto chodba
- 2 ks dtto dtto kola
Celkem chybí 9 ks kryt světla kulatý šroubovací a 3 ks čtvercové schodišťové.Dále
neodborně instalovaná světla a zásuvky ve vchodě 552 v 1.PP vpravo. Bylo
domluveno s ředitelem MěBP Jč., že revizi, která měla být provedena do 7.4.2008
vč. závad na chybějících krytech světel, které se pakují z poslední revize bude
hradit MěBP Jč. Neodborně instalovaná světla a zasuvky odstraní ten kdo si je
zřídil. (p.Bukartik???)
Při provádění revize elektro byla provedena kontrola vyklizení společných
Místností jak se zavázali jednotliví vlastníci na jednání 3. mimořádného výboru
s tímto výsledkem:
- p. Halasz se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008 -
nesplněno
- p. Chrtek se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008 –
splněno
- p. Štieber se zavázal uvolnit používané prostory do 14 ti dnů, tj. do 9.10.2008 –
splněno neúplně
- J. a R. Buštovi se opět nedostavili - neuvolněno
- J. Bukartyk se opět nedostavil – neuvolněno
Kromě výše uvedeného ačkoliv byl od vzniku společenství 2 x organizován úklid společných prostor byl zjištěn „nepořádek“ hodný červenání se ve spol. místnostech vchodů :
549 – kola, kola a kočárky, mandl
550 - sklepy chodba, kola, kola, sušárna, kola
551 – kola a kočárky
552 – kola
Členové výboru Štieber a Jeník neměli potřebu se revize zůčastnit a přitom v jejich vchodech nebylo provedení revize plně zabezpečeno a nebyly všechny mistnosti revizi zpřístupněny.
Návrh, že obdobné akce si ve vchodech budou zabezpečovat čl. výboru bydlící ve vchodech-byl jednomyslně přijatý.
-14.10.2008 urgovány fi. Elektroin Náchod a Irinspekcion Police n.M. obě termovize
zda obdržely objednávku cenové nabídky. Obratem byla zaslána cenová nabídka
Irinspkcion Police n.M. na částku 5.000.- Kč, tj. s DPH 5.950,-Kč celkem.
-15.10.2008 v KN přibyl nový vlastník bytu 552/8 Vladislav Nováček
-10.11.2008 zpracován návrh dotazníku na plánovanou rekonstrukci STA a předán
k vyjádření členům výboru a poté všem vlastníkům. Od 23.11. tedy už třetí týden ve
vchodě 549. Současně odeslán požadavek fi. SATAN Trutnov na zpracování
cenového návrhu rekonstrukce STA na digitální příjem z pozemních i satelitních
vysílačů. U správce zjištěno, že činí kroky ke zjištění nákladů na digitalizaci příjmu
STA domů, které spravuje. Slíbil výstupy poskytnout.
Dále došla platba z MěBP do FO bez podrobnějšího vyučtování a to ve výši
63.827,-Kč tj. o 1.331,- více než činí měsíční předpis. Dluh z minulého měsíce Kunc
byt 552/10 byl 1.354,- doplacen.
Došla fa z Vodafone CR za firemní telefon ve výši 355,-Kč, je v souladu s výší do
500,-Kč měsíčně schválené 1. shromážděním, bylo předáno na POK k proplacení.
- dne 12.11.2008 podle smlouvy o pronajmutí společných prostor do 14 dnů od
uzavření smlouvy s manžely Halászovými, měla na účet společenství dojít splátka
za prvních 6 měsíců pronájmu tj. 4.248,-Kč ale nedošla.
- 12.11. došel návrh JUDr. Cimbálovou upravená smlouva o dílo s fi.Stavební izolace
OK s.r.o. Chomutice na náhradu domovní vzduchoventilace zjm. v oblasti
financování. S takto upraveným návrhem smlouvy je možné vyjádřit souhlas. Na
vyžádání Ing. Bílka byl vyzván zhotovitel Z.Rajm ke schůzce k objasnění
technického provedení zakázky a podpisu smlouvy na místě díla.Návrh smlouvy o
dílo byl zveřejněn na webu společenství, bez připomínek.
- do 15. dne měsíce podle smlouvy o pronájmu měl být uhrazen nájemci
Halászovými nájem za prosinec 2008 ve výši 708,-Kč a nebyl uhrazen
- 19.11.2008 došel se zpožděním na účet SVJ nájem od Halászových za 7 měsíců
v částce 7x708=4.956,-Kč, tedy první platba o 7dní a druhá o 5dní později.
- 19.11.2008 došlo vyúčtování plateb do FO za 10/2008 z kterého vyplývá že, platby
do FO byly všemi vlastníky BJ uhrazeny a dluh z 9/2008 p.Kunc uhrazen.
K dnešnímu dni nikdo nedluží. Nadále trvá přeplatek za 9/2008 u p.Kosína +189,- a
p.Nováček +38,- a za 10/2008 p.Nováček +127,-Kč proti předpisu. K dnešnímu dni
činí přeplatek celkem + 354,-Kč.
- 27.11.2008 proběhlo řešení technických záležitostí zakázky na výměnu
vzduchoventilace LOMANCO za přítomnost p. Bílek, p. Veselý za MěBP Jč.,
p. Rajm za dodavatele a p.Tribula za odběratele.
Bylo řešeno zjm. :
- zda 2x0,55mm pozink. plech je dostačující aby někdo nepropadl do šachty při
nechtěném stoupnutí na plech a zda je dostatečně pevné přichycení růžice a
vyloučeny vibrace při otáčení. Bylo navrženo zpevnění 2xT profilem zespodu a
přichycení plechů k T profilům, nebo instalace silnějšího plátu plechu min. 3mm.
- zda je nutné či nikoliv prodloužit tubus současné vzduchoventilace až po základnu
růžice. Konstatováno dodavatelem díla, že vyžádá odbornou konzultaci u
dodavatele Lomanca, zda to má vliv na vlastnosti, kvalitu či množství odsávaného
vzduchu.
- zda odsávací komínky kanalizace ponechat původní litinové s dodatečnou
montáží stříšky, nebo instalovat zcela nové umělohmotné. Rozhodnuto ponechat
stávající s doplněním stříšek tam kde chybí.
- dodatečně vznesen požadavek na výměnu cca 90 ks současných kovových patek
bleskosvodů za umělohmotné s cílem předejít prodření střešní folie. Bylo
akceptováno za příplatek.
- Ing.Bílek slíbil dokumentaci k přídavným elektromotorkům s uzavíratelnou
mřížkou podobnou jako objektiv fotoaparátu.
- Došel návrh řešení rekonstrukce STA od fi.SATAN vč. cenové kalkulace. Bylo
zveřejněno k diskusi na webu společenství, vytisknuto a přiloženo k probíhajícímu
dotazníku.
- Dále došlo vyhodnocení termovi zního měření, jehož závěry jsou, že z hlediska
úniku tepla jsou nejvíce problematické :
- sklepní okénka
- vstupní dmovní dveře
- schodišťové lodžie a dveře
- stará dřevěná okna
Oba dokumenty byly zveřejněny na webu společenství k diskusi.
- 2.12.2008 elektrikář Bílek dovezl 9 ks chybějících krytů šroubovacích na světla.
Předány členům výboru zast. vchody k nainstalování. Tři chybějící kryty
schodišťové čtvercové ještě doveze.
- dne 3.12.2008 proběhla schůzka vlastníků bytů ve vchodě 551, kde se vyřešilo
užívání čtyř společných místností, vždy pro dva vlastníky bytů jedna,
za stanovených podmínek. Ostatní místnosti a prostory užívají a uklízí vlastníci
společně.Došlo k jednomyslné dohodě stvrzené podpisy. Originál dohody je
uložen v dokumentech společenství.
- dne 4.12.2008 po urgenci u ředitele MěBP Jč přinesl p. Veselý jeden výtisk
Zprávy o pravidelné revizi elektrického zařízení ve spol. prostorách domu
s výsledkem : - doplnit ochraná skla svítidel celkem 10 ks GO a 3 ks FAX
- popsat jednotl. obvody v rozvaděčích
- vyčistit, zbavit rzi a natřít elektroměrové a podružné rozvaděče
Termín odstranění do 31.12.2008. Podle dohody s ředitelem MěBP revizi uhradí a
nedostatky odstraní na své náklady MěBP Jč. Zatím byly dodány 9a2ks kryty světel.
Ve zprávě nejsou uvedeny neodborně nainstalovaná světla a zásuvky ve vchodě
552 vpravo od schodů. Odstranit tím, kdo instaloval nebo na jeho náklady.
Zpráva o revizi založena do dokumentace společenství pod č. 36/2008
- 5.12.2008 došel rozpis plateb do FO za 11/2008 odeslaný na účet společenství
v celkové výši 62.496,-Kč a 9.12. došly peníze na účet společenství. Jedná se
přesně o částku předpisu za měsíc 11/2008. Na účtu společenství k dnešnímu dni
je 187.436,84Kč (vizvýpis).
nejsou přeplatky, nedoplatky ani srážky na úhradu jiných plateb.
- 5.12. elektrikář Bílek nainstaloval 2 ks chybějící kryt světla na chodbě vchodu 551.
Dodá ještě jeden a tím kryty budou doplněny. Vše hradí MěBP Jč.
Po proběhlé diskusi výbor vzal informaci na vědomí a jednomyslně přijímá přednesené návrhy.
3. Informace o stavu financí společenství
Viz příloha Výpisy z běžného účtu a Pokladní kniha společenství ke dni 31.08.2008
Výbor vzal informaci na vědomí
ÚKOL : předseda a pokladník předá Výpisy z BÚ a POK na začátku ledna správci k zaúčtování a dále vždy po každém čtvrtletí.
Po proběhlé diskusi bere výbor informaci na vědomí
4. Informace o plnění plánu oprav v r. 2008-9, stavu
výběrových řízení a výběr dodavatelů
1. Náhrada gumových těsnění mezi panely vyspárováním tmelem
Termín do konce roku 2008
Proběhlo výběr. řízení, zvítězila fi. Pavouci s.r.o Kolín se kterou byla podepsána smlouva o dílo na 248.520,-Kč s provedením v září 2008. Dne 1.9.2008 firma nastoupila a práce provedla, fa na dohodnutou částku byla proplacena.
2. Výměna všech zámků FAB dveří od společných prostor
domu zámkem FAB na jeden klíč
Termín do konce roku 2008
Na výboru bylo rozhodnuto odložit realizaci až po vybavení vstupních dveří poštovními schránkami přístupnými zvenku. Na dalším změněno a to tak, že akce se bude realizovat bez vstupních dveří, ty až po zabudování pošt. schránek přístupných zvenku a to nákupem a práci svépomocí pokud se najde dobrovolník, který za úplatu práce provede. Doposud se dobrovolník nenašel.
NESPLNĚNO
3. Oprava a modernizace domovní vzduchotechniky
Termín ½ roku 2009
Jde o akci na r. 2009, osloveny ke zpracování cenové nabídky fi Pavouci Kolín, fi. Ing. Robert Chutic-ISI Zdechovice a fi. Euroschelma Jilemnice, dále ještě Stavební izolace OK s.r.o Chomutice. Fi Tauris plus Praha 4 jako jediná oslovená se neozvala. Jde celkem o 4 firmy. Nabídkovém řízení ukončeno a 29.10.2008 vybrána fi. SI OK Chomutice. Byla oslovena ke zpracování smlouvy. Návrh byl předložen , právničkou doplněn a opraven, vybrané firmě dán k prostudování s návrhem stanovení termínu pro jednání o techn. záležitostech zakázky na místě díla a podpisu smlouvy,zatím bez odezvy. Předběžný datum provedení je červen 2009.
4. Oprava svislé izolace základů domů
Termín léto 2009
Rovněž akce na rok 2009, oslovena ke zpracování cenové nabídky fi. Pražák Jičín a Vodizol Kocbeře. Dále byla oslovena fi. Daniš Jičín, která provádí pouze výkopové práce nikoli izolace. Proto oslovena fi. S.G.Elektronic, Praha 7, ta nereagovala.Zatím nabídku zpracovala pouze fi. Vodizol Kocbeře na 391.759,-Kč, čeká se na nabídku fi. Pražák, která přes řadu upomínek zatím nedodala. V poslední době nebere telefon. Dne 8.12.2008 se předseda dovolal z jiného telefonu, slíbil, že cenovou nabídku zpracuje mezi svátky a na nový rok předá.
LOMANCO :
Zadání bylo : - demontáž stávajícího systému centrálního odsávání
- kontrola průchodnosti, pročištění prostoru v střešní části
- dodání 10 ks ventilační turbíny
- osazení základny ventilační turbíny na vyústění původního odsávání
- osazení kloubového hrdla ventilační turbíny a nastavení do vodorovné
roviny
- zatmelení proti zatečení a proti kondenzátu
- montáž hlavice ventilační turbíny a její vyvážení
- ochranné propojení ventilační turbíny na soustavu hromosvodu
- snesení a likvidace demontovaných částí
- 19.10. urgence e-mailem
- 22.10 odpověď e-mailem na nabídce se pracuje
Euroschelma s.r.o Jilemnice - 01.08.2008 obhlídka k cenové nabídce
- 19.10. urgence e-mailem
- 20.10. příslib vypracování do druhého dne
- 23.10. cenová nabídka na 81.750,- Kč
Pavouci s.r.o Kolín - 01.09.2008 obhlídka k cenové nabídce
- 19.10. urgence e-mailem
- 21.10. nabídka celkem 75.537,-Kč
Stav.izolace OK Chomutice Z.Rajm /fi. která dělala střechu a je ještě v záruce
- 01.09.2008 obhlídka k cenové nabídce
- 07.09.2008 cenová nabídka celkem 97.642,20
Kč včetně izolace
- 9.9.2008 doplněny na vyžádání záruční lhůty
Lomanco 15 let
Folie 10 let
- 19.10. žádost o trpělivost e-mailem
- 22.10 odpověď, že má termín 1-31.5.obsazený
TAURIS plus s.r.o Praha 4. - 26.07.2008 objednávka e-mailem po předchozím
tlf. dohovoru bez odpovědi
- 06.09.2008 urgence bez odpovědi
SVISLÉ IZOLACE :
Zadání : - vykopat 1-2 sondy a zjistit v jakém stavu izolace je a podle stavu izolace:
a) provést částečnou obnovu izolace
- výkop jen 0,75-1m podle potřeby
- nastavení izolace
- zakrytí a navýšení zeminou aby byl spád od zdi budovy
- položení folie pod dlaždice
- položení dlaždic
b) provést úplnou obnovu izolace
- výkop až na zákl. desku 1,25 m
- odstranění staré izolace
- zakrytí a navýšení zeminou aby byl spád od zdi budovy
- položení folie pod dlaždice
- položení dlaždic
fi. Pražák Jičín - 31.07.2008 obhlídka k cenové nabídce
- 20.10. urgence telefonem slíbil urychleně vypracovat
- 8.12. urgence telefonem slíbil urychleně vypracovat
fi. Vodizol Kocbeře - 13.08.2008 obhlídka k cenové nabídce
- 19.10. urgence e-mailem
- 21.10. potvrzeno telef. že bude vypracováno
- 12.11. cenová nabídka na 391.759,-Kč
fi. Daniš Jičín - oslovena 13.9.2008 za účelem pouze výkopu s tím, že by izolaci provedla jiná fi. Zjištěno, že provádí výkopy za 750,-Kč/1m3. V našem případě je obvod 70 + 12m x 2 = 164 běžných metrů. Při výkopu 0,5 m širokém a 1,25 m hlubokém by se jednalo o : 164 x 0,5 x 1,25 = 102,5 m3 zaookrouhleno 105 m3. Při ceně 750,-Kč za 1m3 se jedná o : 105 x 750 = 78.750,-Kč asi bez DPH 9% t.j x 1,09 = 85.840,-Kč za výkop bez izolace.
Při výkopuširokém 0,75 m by se jednalo : 164 x 0,75 x 1,25 = 153,75 zaokrouhleno 155 m3 x 750 = 116.250 x 1,09 = 126.712,-Kč.
fi. S.G.Elektronic Praha 7 - 27.08.2008 objednávka e-mailem bez odpovědi
- 06.09.2008 urgence e-mailem bez odpovědi
TERMOVIZE :
TERMOVIZE s.r.o. Luční 1376, 468 51 Smržovka
- 08.09.2008 objednávka cenové nabídky
- 30.10.2008 nabídka ceny do 12.000,- bez DPH tj. do 14.280,-
- 13,10. na vyžádání upřesněna cena na 10.500,- bez DPH tj. 12.495,-Kč celkem
ELEKTROIN NÁCHOD
- 2.10.2008 objednávka cenové nabídky
- 14.10. urgence
- 15.10. přislíbení vypracování cenové nabídky
- 22.10. nabídka 4.670,- bez DPH a dopravy celkem cca 6.747,-Kč
INFRAKAMERA Police nad Metují
- 2.10.2008 objednávka cenové nabídky
- 14.10. urgence
- 14.10. cenová nabídka 5.000,- bez DPH tj. 5.950,-Kč s DPH celkem
- 29.10.2008 řízení ukončeno a rozhodnuto
- 25.11.2008 provedeno změření
Po proběhlé diskusi bere výbor informaci na vědomí
5. Příprava 2. výročního shromáždění společenství
STANOVY k provedení shromáždění ukládají:
Čl.VI
(9) Shromáždění může volit náhradníky členů volených orgánů
společenství v počtu rovnajícím se nejvýše počtu zvolených členů
orgánu, spolu s určením jejich pořadí. Náhradník nastupuje na místo
člena orgánu, jehož funkce skončila před uplynutím funkčního období,
dnem skončení funkce.
(10)Orgány společenství hlasují veřejně. Shromáždění se může
nadpoloviční většinou hlasů přítomných členů usnést, že bude o určité
věci hlasovat tajně pomocí hlasovacích lístků. V takovém případě
současně stanoví postup pro tajné hlasování.
Čl. VII
Shromáždění
(1) Je nejvyšším orgánem společenství a tvoří ho členové společenství.
(2) Shromáždění volí a odvolává členy výboru a členy kontrolní komise.
(3) Do výlučné působnosti shromáždění náleží rozhodování o
a) změnách obsahu prohlášení vlastníka budovy
b) schválení nebo změně stanov,
c) uzavření smlouvy o zástavním právu k jednotce se souhlasem člena
společenství, který je jejím vlastníkem, k zajištění pohledávek
vyplývajících z úvěru poskytnutého na náklady spojené se správou domu,
d) změně účelu užívání stavby, změně stavby, jakož i o modernizaci,
rekonstrukci, stavebních úpravách a opravách společných částí domu,
e) schválení účetní závěrky, předložené výborem či pověřeným
vlastníkem, spolu se zprávou o hospodaření společenství a správě
domu;
pokud je správa domu a činnosti s ní související vykonávány správcem
podle čl. V, předkládá zprávu rovněž správce v rozsahu a způsobem
uvedeným ve smlouvě,
Obstaratel je dále povinen:(obstaratelská smlouva)
-sestavení účetních závěrek a výkazů v rozsahu:
a) výkaz zisků a ztrát
b) rozvaha
c) předvaha
- nejméně jednou ročně, a to nejpozději ke konci 1. kalendářního čtvrtletí
následujícího kalendářního roku předložit vlastníkům jednotek zprávu o své
činnosti, zejména o finančním hospodaření a kontech jednotlivých vlastníků,
o stavu společných částí domu, jakož i jiných významných skutečnostech, které
se týkají společných částí domu nebo činnosti obstaratele
f) výši příspěvků členů společenství na správu domu a pozemku,
popřípadě o výši a způsobu placení dalších příspěvků
g) výši záloh na úhradu za služby, pokud není rozhodování v této věci
usnesením shromáždění svěřeno výboru nebo pověřenému vlastníkovi,
h) způsobu rozúčtování cen služeb na jednotlivé členy společenství,
není-li stanoveno zvláštním právním předpisem nebo rozhodnutím cenového
orgánu,
i) vymáhání plnění povinností uložených členům společenství k tomu
příslušným orgánem společenství podle zákona o vlastnictví bytů a podle
těchto stanov, pokud tuto činnost nesvěří do působnosti výboru nebo
pověřeného vlastníka,
j) změně osoby správce nebo o změně obsahu smlouvy se správcem,
k) nabývání nemovitých věcí, je-li jejich pořizovací cena vyšší než částka
určená usnesením shromáždění, jinak částka vyšší než 50 tisíc Kč v
jednotlivém případě,
l) stanovení výše odměny členů výboru nebo pověřeného vlastníka,
m) rozdělení případného zisku z hospodaření společenství,
n) pravidlech pro užívání společných částí domu,
o) schvalování rozpočtu společenství,
p) dalších záležitostech společenství, pokud tak stanoví zákon o
vlastnictví bytů, anebo si je shromáždění k rozhodnutí vyhradí.
(4) Shromáždění se schází nejméně jednou za rok. Svolává je výbor.Svolavatel
připravuje podklady pro jednání shromáždění.
(5) Shromáždění musí být svoláno též, požádá-li o to s uvedením návrhu
pořadu jednání nejméně takový počet členů společenství, kteří mají
alespoň jednu čtvrtinu všech hlasů, a to do 30 dnů od doručení této
žádosti.
(6) Nesplní-li svolavatel uvedený v odstavci 4 povinnost svolat
shromáždění podle odstavce 4 nebo 5, jsou oprávněni shromáždění svolat
členové společenství, jejichž počet hlasů činí alespoň jednu čtvrtinu
všech hlasů.
(7) Shromáždění se svolává písemnou pozvánkou, která se doručí všem
členům společenství, a současně vyvěsí v domě na domovní vývěsce
společenství.
(8) Písemná pozvánka musí být doručena a současně vyvěšena nejméně 15
dní přede dnem konání shromáždění. V pozvánce se uvede zejména
datum,hodina,místo konání a program jednání shromáždění. Dále se
uvede, kde se mohou členové společenství seznámit s podklady k
nejdůležitějším bodům jednání, pokud nejsou tyto podklady k pozvánce
připojeny.
(9) Jednání shromáždění řídí předseda (místopředseda) výboru nebo
pověřený člen výboru
(10) Shromáždění je schopné usnášení, jsou-li přítomni členové
společenství, kteří mají většinu hlasů. K přijetí usnesení je zapotřebí
nadpoloviční většiny hlasů přítomných členů společenství,
(11) Při hlasování je rozhodující velikost spoluvlastnických podílů
členů společenství na společných částech domu; členové společenství,
kteří jsou spoluvlastníky jednotky, mají společně jeden hlas.
(12) Při rovnosti hlasů nebo nedosáhne-li se potřebné většiny nebo
dohody, rozhodne na návrh kteréhokoliv člena společenství soud.
(13) Tříčtvrtinové většiny hlasů přítomných členů společenství je
zapotřebí k přijetí usnesení o
a) schválení nebo změně stanov,
b) změně prohlášení vlastníka budovy podle § 4 zákona o vlastnictví
bytů,
c) uzavření smlouvy o zástavním právu k jednotkám podle odstavce 3
písm. c),
d) způsobu rozúčtování cen služeb na jednotlivé vlastníky,
e) rozdělení zisku z hospodaření společenství.
(14) K přijetí usnesení o změně účelu užívání stavby a o změně stavby
je zapotřebí souhlasu všech členů společenství, pokud není dále uvedeno
jinak. Jde-li o stavební úpravy spočívající v modernizaci, rekonstrukci
a opravách společných částí domu, jimiž se nemění vnitřní uspořádání
domu a zároveň velikost spoluvlastnických podílů na společných částech
domu, postačuje souhlas nejméně 3/4 většiny všech členů společenství.
(15) Ke zvolení členů výboru je zapotřebí souhlasu nadpoloviční většiny
všech členů společenství.
(16) Tvoří-li společenství pouze 3 členové, je zapotřebí k přijetí
usnesení shromáždění vždy souhlasu všech členů společenství.
(17) Z jednání shromáždění se pořizuje zápis, za jehož pořízení
odpovídá svolavatel. Zápis musí obsahovat
- údaje prokazující schopnost shromáždění k jednání a usnášení,
- údaje o průběhu jednání,
- plné znění přijatých usnesení a výsledky voleb,
Přílohu zápisu tvoří zejména
- listina přítomných s jejich podpisy
- písemné podklady, které byly předloženy k jednotlivým projednávaným
bodům.
(18) Zápis podepisuje předsedající a zapisovatel. Zápisy včetně
písemných podkladů k jednání shromáždění musí být uschovány u předsedy
výboru.
(19) Ustanovení odstavců 17 a 18 se přiměřeně použijí pro zápisy z jednání
výboru a kontrolní komise.
Vlastní příprava materiálů :
Pozvánka na shromáždění a Plná moc
- připravil předseda, namnoží 40 x pí. Kavalírová?
- předseda předá jednotlivým členům výboru ve vchodech tak, aby nejpozději 15 dní
před konáním shromáždění byly rozdány (do schránek či do rukou) ??? a vyvěšeny
v domě na domovních vývěskách.
- nezapomenout pozvat vlastníka městských bytů, (asi ředitele MěBP Jičín nebo
starostu?). Jak vyrozumět vlastníky, kteří v domě nebydlí a byt pronajímají (Knob,
Buchartová, Langrová, Mauerová, Muler, Hrabáček????)
- předseda zaháji jednání, kde se shromáždění uskuteční, za kolik, v jakém termínu.
Pozvánka a plná moc byla výborem projednána a schválena
Pořad jednání :
1. Prezence
- aktuální presenční listiny připraví Tribula
- komise pro prezenci
návrh : p. J.Chrtek, pí. H.Mládková, pí. J.Peterková
2. Schválení pořadu jednání, zapisovatele a ověřovatelů zápisu
návrh - na zapisovatele p. Jiřího Chrtka
- na ověřovatelky zápisu pí. Hanu Mládkovou a Jarmilu Peterkovou
3. a) Zpráva výboru o činnosti výboru, hospodaření společenství
a správě domu
připravil předseda, materiál byl projednán výborem a po doplnění schválen
b) Zpráva kontrolní komise o stavu kontrolovaných oblastí hospodaření
Připraví Louda s komisí do příští schůze výboru tak aby před jednáním
shromáždění se výbor mohl se zněním zprávy seznámit.
4. Zpráva správce domu o finančním hospodaření a kontech vlastníků, o
stavu společných částí domu, vyúčtování služeb a schválení roční účetní
závěrky
Připraví správce domu, připomene mu předseda. Termín tak aby před
jednáním shromáždění se výbor mohl se zněním zprávy seznámit.
5. Rozhodnutí o vypořádání přeplatků na správu vzniklých v roce 2008
- návrh připravil Tribula, od 6.9.2008 je k diskusi na webu společenství,
2.výborem 4.9.2008 projednano a po doplnění návrh schválen k předložení
2. výročnímu shromáždění k rozhodnutí
6. Schválení plánu oprav a údržby na rok 2010 a následující
- návrhy na plán oprav připravil předseda, návrhy všichni členové výboru.
Návrh byl projednán ve výboru a po doplnění schválen k předložení
2.shromáždění
7. Schválení finančního plánu (rozpočtu) pro rok 2009 a výše příspěvků na
správu domu pro období 2009-2010
- rozpočet připravil Tribula - výbor projednal a po doplnění návrh schválen
k předložení 2. shromáždění
8. Rozhodnutí o Správě domu od 1.1.2010 a schválení obstaravatelské
smlouvy
- návrh připravil předseda, výbor projednal a po doplnění návrh schválen
k předložení 2. shromáždění
9. Doplňovací volba náhradníků do statutárních orgánů společenství
549 p.Had, Novák, Peterková,Balšánek
550 p.Rindt, Hamák
551 pí. Mládková, Rejmanová
552 p.Bukartyk, Mauerová
Návrh kandidátů po dvou za každý vchod a projednání s nimi zabezpečí
členové výboru po vchodech. Na příštím výboru doloží, zda navržení
s kandidaturou souhlasí, nebo jsou zásadně proti a doloží další návrh.
10. Projednání a schválení návrhu pravidel pro stanovení záloh a
rozúčtování nákladů na služby a správu společných prostor domu
Návrh byl projednán a schválen 2. výborem společenství 4.9.2008 a od
4.10.2008 je k diskusi na webu společenstvía na vývěskách ve vchodech.
11. Diskuze, různé
12. Závěr
Veškeré materiály a podklady včetně dnes projednaných a schválených připravit k závěrečnému čtení a schválení ve výboru v lednu až březnu 2009, tak aby aspoň po dobu 1 měsíce před shromážděním mohly být k dispozici vlastníkům k veřejné diskuzi na nástěnkách a webu společenství. Na jednání výročního shromáždění materiály už jen stručně komentovat s tím, že všichni měli možnost se před jednáním s nimi seznámit.
6. Různé
- Návrh je třeba členy výboru připomínat vlastníkům povinnost podat do 31.1.2009 přiznání k dani z nemovitosti za byt na zdaňovací období 2009. Týká se všech, kdo jsou na KN zapsáni k 1.1.2009 jako vlastníci. Za SJM podává přiznání jen jeden z manželů na celý byt, nikoliv oba a každý polovičkou. Při podpisu kupní smlouvy jsme dostali na MěBP Jč. vzor podání.
- Návrh jak vyřešit nepořádek kolem popelnic a hyzdění domu jejich umístěním před vchodem 552 tak, že je přemístit na roh parkoviště vedle domu. Nejedná se o popelnice domu, nosí do nich i domkáři z Pražské ulice. Nepořádek kolem nich nemůže být nepořádkem domu. U jiných domů jsou umístěny i v silnici, neměl by v tom být problém. Popeláři budou mít k nim i lepší přístup.
7. Závěr
- Předseda výboru poděkoval přítomným za účast a připomněl splnění úkolů
zadaných výborem a doložení na příštím výboru.
- Předpokládaný termín jednání 7. výboru je první týden v únoru a bude řešit
stav příprav 2. výročního jednání shromáždění společenství vlastníků
a termín bude ještě upřesněn, může být i dříve podle nutnosti a potřeby..
- Zápis z jednání po doplnění, společně se závěry jednání zveřejní předseda
elektronicky na webu společenství a na e-mailové adrese společenství.
Jednání ukončeno v hod.
Zapsal : Předseda :
Přílohy :
Výpis z BÚ společenství
Výpis z Pokladní knihy společenství
Materiály na 2. výroční shromáždění :
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————
—————